مبانی نظری فراشناخت و دانش فراشناختي

مطالب دیگر:
🔍10 اصل ورود به مدار ثروت و پول🔍دانلود پاورپوینت پياده سازی مهندسی مجدد و دلايل موفقيت و شکست پروژه ها🔍دانلود پاورپوینت گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو🔍دانلود پاورپوینت گزارش حسابرس در حسابرسی موارد خاص🔍مفصل بندی فشار قوی(به همراه لینک رایگان بازدید)🔍مفصلبندی فشار ضعیف در شبکه توزیع نیروی برق(به همراه لینک رایگان بازدید)🔍فری نت همراه اول🔍دانلود پاورپوینت اصول تهویه مکانیکی🔍دانلود پاورپوینت اصول بهداشت درمحيط جامعه🔍دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی تلفنی🔍دانلود پاورپوینت اصول پیشگیری و تشخیص زودرس سرطان🔍دانلود پاورپوینت اصول کلی دستگاه های آزمایشگاهی تشخیص طبی🔍دانلود کتاب صوتی اثر مرکب از دارن هاردی "کامل" PDF+MP3🔍دانلود پاورپوینت اسیدها و خواص آنها🔍دانلود پاورپوینت استاندارد حسابداری (فعالیتهای ساخت املاک)🔍دانلود پاورپوینت استاتیک🔍دانلود پاورپوینت اسپم تصویر یا Image spam🔍دانلود پاورپوینت اختلالات هیپر تانسیو حاملگی🔍دانلود پاورپوینت کیلوماستیکس مسنیلی🔍دانلود پاورپوینت شبكه هاي كامپيوتري
مبانی نظری فراشناخت و دانش فراشناختي دارای 25 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد. توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل در م|31018447|oyj
در حال حاظر شما فایل با عنوان مبانی نظری فراشناخت و دانش فراشناختي را دنبال می کنید .

مبانی نظری فراشناخت و دانش فراشناختي
دارای 25 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع :انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل:WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::

2-7-4-1-فراشناخت و اختلالات هيجاني
از آنجايي که بازبيني فرايند درونداد براي خود تنظيمي فرد و سيستم کنترلي اوست، هر گونه نادرستي يا تحريف در بازبيني مي تواند در ايجاد اختلال عملکرد روانشناختي سهيم باشد. بنابراين اختلال يا سوگيري در «کنترل» ( براي مثال انتخاب راهبرهاي معين و نا مناسب کنار آمدن ) ممکن است در ايجاد اختلال روانشناختي کمک کند. در مدل ولز و ميتوز انتخاب اجراي راهبرد هاي کنار آمدن يک عامل تعيين کننده اصلي در تداوم يا اختتام پريشاني روانشناختي است. ولز( 1995) بين سه نوع فراشناخت و درک فرايندهاي نگراني در اختلال اضطراب منتشر تمايز قايل شد: 1) دانش فراشناختي 2) تجارب فراشناختي 3 ) راهبردهاي کنترل فراشناختي.
2-7-5-دانش فراشناختي( باورهاي شناختي )
باورها و نظرياتي هستند که افراد در مورد شناخت هاي خود دارند، ( باور در مورد معني افکار، انواع باورها در مورد کار آمدي، حافظه و کنترل شناختي ). در زمينه اختلال هيجاني در نظر گرفتن دو نوع دانش فراشناختي( نوع آشکار و نوع پنهان ) مفيد است. دانش فراشناختي آشکار، دانشي است که آگاهانه و به طور کلامي بيان مي شود. براي مثال افراد مبتلا به اختلال اضطراب منتشر باور دارند که نگران شدن غير قابل کنترل و خطرناک است و معمولاً به نظر مي رسد که اين افراد معتقدند نگران شدن مي تواند مفيد باشد( ولز، 1995؛ کارت رايت و همکاران، 1997 ).
دانش پنهان يا ضمني فراشناختي معمولاً در دسترس هشياري نمي باشد و به شکل کلامي قابل بيان نيست. اينها قوانين يا برنامه هايي هستند که پردازش را راهنمايي مي کنند، مانند تشخيص دقت و جستجوي حافظه و استفاده از اصول و سوگيريها در قضاوت کردن. در نظر گرفتن اين دانش به عنوان يک روش يا طرح براي پردازش مفيد است. همچنين برنامه هاي فراشناختي ممکن است حداقل به اندازه دانش صريح در اختلال هيجاني اهميت داشته باشند.